Дошкільний вік – найсприятливіший період для формування та розвитку співочого голосу. Заняття співом є дуже важливою складовою гармонійного розвитку дошкільника. У співі успішно формується весь комплекс музичних здібностей. Емоційна чуйність, відчуття ладу, музично – слухові уявлення, почуття ритму. Пів активізує розумові здібності, розвиває естетичне та моральне уявлення дітей, слух, пам'ять, увага, мислення, зміцнює легені і весь дихальний апарат.
Спів – один з улюблених дітьми видів музичної діяльності. Це заняття не тільки приємне, але й корисне. Спів у хорі об’єднує дітей, створює умови для їх позитивного , емоційного спілкування, поліпшує самопочуття, зміцнює здоров’я.
Спів впливає на загальний стан організму дитини, викликає реакції пов’язані зі зміною і поліпшенням кровообігу( а значить і поліпшення обміну речовин), дихання (значно скорочується частота захворювань дихальної системи, носоглотки). Процес співу допомагає дитині набути певних навичок у розвитку голосу, сприяє формуванню особистості, розвитку музичного смаку, допомагає усуненню дефектів мовлення. Заняття з музичного виховання складається з різних видів діяльності: співу, слухання музики, музикування на шумових інструментах, музично-ритмічних рухів. Всі ці види діяльності поєднуються однією темою, яка розкриває теорію музичного мистецтва. А задача музичного керівника ефективно пов`язати ці види діяльності з темою уроку. Метою моєї роботи є викладання теоретичного матеріалу дітям у цікавій формі. Оскільки дітям дошкільного віку важко сприймати теоретичний матеріал з музичного мистецтва, адже це творчий предмет, який потребує гарної уяви та абстракційного мислення, я вирішила використовувати у своїй роботі «Поспівки для дошкільнят ». Вони не тільки мають свою пряму функцію (розвиток голосового та артикуляційного апарату), а також допомагають повторити теоретичний матеріал, викладений на занятті . Ці поспівки налаштовують на розуміння, запам`ятовування та повторення музичної термінології. Деякі з них можна супроводжувати музично-ритмічними рухами і грою на шумових інструментах.
Спів впливає на загальний стан організму дитини, викликає реакції пов’язані зі зміною і поліпшенням кровообігу( а значить і поліпшення обміну речовин), дихання (значно скорочується частота захворювань дихальної системи, носоглотки). Процес співу допомагає дитині набути певних навичок у розвитку голосу, сприяє формуванню особистості, розвитку музичного смаку, допомагає усуненню дефектів мовлення. Заняття з музичного виховання складається з різних видів діяльності: співу, слухання музики, музикування на шумових інструментах, музично-ритмічних рухів. Всі ці види діяльності поєднуються однією темою, яка розкриває теорію музичного мистецтва. А задача музичного керівника ефективно пов`язати ці види діяльності з темою уроку. Метою моєї роботи є викладання теоретичного матеріалу дітям у цікавій формі. Оскільки дітям дошкільного віку важко сприймати теоретичний матеріал з музичного мистецтва, адже це творчий предмет, який потребує гарної уяви та абстракційного мислення, я вирішила використовувати у своїй роботі «Поспівки для дошкільнят ». Вони не тільки мають свою пряму функцію (розвиток голосового та артикуляційного апарату), а також допомагають повторити теоретичний матеріал, викладений на занятті . Ці поспівки налаштовують на розуміння, запам`ятовування та повторення музичної термінології. Деякі з них можна супроводжувати музично-ритмічними рухами і грою на шумових інструментах.
Немає коментарів:
Дописати коментар