
Під час роботи МО було оговорено питання про роль шкільного
методичного об’єднання у підвищенні професійної майстерності вчителів та
зосереджена увага на організації роботи шкільного методичного об’єднання з
проблеми формування професійної компетенції в контексті реалізації другого
етапу науково – методичної проблеми у
2020 - 2021 р.р. - «Компетентнісний
підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»
- проектувального, під час якого проектується модель нового освітнього середовища
закладу загальної середньої освіти.
Вчителям було цікаво узнавти із досвіду
роботи вчителів міста про інтегрований підхід до
викладання предметів ХЕЦ.
Так учитель ХТЛМ Богданова С.Ю. розповіла про взаємодію музики та хореографії на уроках ХЕЦ. Ансамбль дівчаток під керівництвом учителя ХТЛМ Жолобенко К.В. виконали пісню «Місто моє», а
хореографічна група супроводжувала їх виступ вальсом.
Учитель
ХТЛМ Шепель А.В. розповіла про поєднання
різних видів мистецтва на уроках ХЕЦ. Її
учні читали виразно вірші зі шкільної
програми, показували театральне дійство, супроводжуючи акробатичними етюдами,
співом та пластичними рухами.
Учитель
ХТЛМ Гришина О.І. познайомила учителів
міста із роботою шкільної медіа – студії «Об’єктив». Учні зацікавлено знімають фільми про події у
Таврійському ліцеї мистецтв, випробують себе у журналістиці, займаються
монтажем та технічною редакцією відео
фільмів.
Вчитель
Гімн. № 1 Філіппова С.М. продемонструвала нові ефективні методи навчання
підвищення пізнавальної активності учнів на уроках образотворчого мистецтва: роботи учнів на задану тему з
використанням сучасних технік та стилів; використання ляльок Бібабо.
Вчитель
ЗЗСО № 46 Бабій У.В. презентувала нові моделі в роботі для успішної
самореалізації учнів на уроках
мистецтва: розпис фойе школи малюнками,
інсталяція «Голуби», презентація – вистава «Місто капелюхів», арт – терапія
«Дерево щастя»,та новий вид самоосвіти «Нейрографіка».
Учасники
МО отримали методичні рекомендації щодо
розвитку пізнавальної мотивації учнів на уроках ХЕЦ з використанням сучасних
методик та отримали практичні поради від творчих вчителів міста.